czwartek, 31 grudnia 2015

Quotes #1

Witam! Myślę, że wiele osób uwielbia cytaty. Lubicie wstawiać cytaty do opisów w zdjęciach czy też w poście na facebook'u. Postanowiłam pisać notki z 10 cytatami, które bardzo mi się podobają i dają wiele do myślenia.


 Jak wpadłam na taki pomysł? Otóż, często wstawiam cytaty na mojego prywatnego facebook'a i czasem wydaję mi się, że komuś to może przeszkadzać więc zamiast zakładać jakiejś stronki na facebook'u wolę co jakiś czas wstawiać notkę z cytatami. Myślicie, że to fajny pomysł? Piszcie w komentarzach który cytat najbardziej wam się spodobał i może znacie jakiś cytat, którego nigdy nie zapomnicie?

#1 (jeden z cytatów, które łapie za serduszko)

"Nie narzekaj, ze nie masz chłopaka w walentynki
niektórzy nie mają Ojca w Dzień Ojca i Matki - w Dzień Matki

#2

"I weź tu bądź mądry synchronizuj dwa serca, bo to co Cię uskrzydla potrafi być jak morderca."

#3

  "Kiedy jest po wszystkim odejdź. Nie podlewaj martwych kwiatków."

                                                                                                                                               #4

 "Ktoś cię krzywdzi, a ty mu zamiast trucizny podajesz ciepłą herbatę z cytryną, bo nie ma złych ludzi. Są tylko złe zachowania. Trzeba umieć widzieć człowieka w człowieku."

                                                                                                                                               #5

 "Przez rok cierpiałem na jakąś chorobę mózgową, a zdawało mi się, że jestem zakochany."~Bolesław Prus

                                                                                                                                               #6

 "Gdybym miała papierosy, to bym się o parapet oparła. I zastygła w listopadowej mgle. Ale nie palę."

                                                                                                                                               #7

  "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."

                                                                                                                                               #8
  
  "Czasem nie da się powiedzieć komuś, co się czuje. I ten ktoś po prostu odchodzi, bo nie wie, że powinien zostać." 

                                                                                                                                                #9

 "Wiesz, miałeś rację mówiąc, że do straty bliskich osób można się przyzwyczaić. Nie wierzyłam. Kiedy mówiłeś o tym patrzyłam na Ciebie z ironicznym uśmiechem. Jednak miałeś rację."

                                                                                                                                               #10

 "Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu."





















10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cytaty.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam cytaty. :)
      Z chęcią zajrzę i również obserwuje!:)

      Usuń
  2. Podoba mi się twój pomysł :)
    http://klaudiawypych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe i trafne cytaty. Jejku, fajny ten Twój blog. Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty. Moim zdaniem 1 jest najlepszy i najprawdziwszy.
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/fajerwerki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty często dają natchnienie...przydaje mi się to na sprawdzianach-wypracowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bolesław Prus mądry człowiek :D
    Super cytaty, niektóre warte przemyślenia :)
    Ciekawy pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze tworcy podświetlone